Fornitore di acustica in CinaSENTISIMUMEGLIO

Mass Loaded Vinyl MLV pò insonorizà?

Vulete piantà u rumore di a vostra stanza per interrompe u vostru vicinatu?Sè vo avete rispostu sì à sta quistione, a suluzione hè simplice è hè chjamatu Mass Loaded Vinyl (MLV).

In questu articulu, parleraghju di tutti l'aspettu di Mass Loaded Vinyl MLV quandu si tratta di insonorizazione.

INTRODUZIONE

Mass Loaded Vinyl ancu chjamatu MLV, hè un materiale di insonorizazione speciale o di bloccu di sonu chì hè designatu cù u scopu primariu di serve cum'è una barrera di sonu.Stu materiale flexibule chjamatu ancu "Limp Mass Barrier", hè custituitu da dui cumpunenti principali - un elementu naturali di massa alta (cum'è sulfate di bariu o carbonate di calciu) è vinile.

Ciò chì rende Mass Loaded Vinyl una scelta cusì grande per a riduzione di u rumore hè u fattu chì hè una doppia minaccia - hè à tempu una putente barriera di u sonu è un assorbitore di u sonu efficace.Questu hè sfarente di a maiò parte di l'altri materiali di riduzzione di u rumore cum'è a fibra di vetru o a fibra minerale chì facenu solu unu ma micca l'altru.

img (2)
img (3)

Ma fora di e so capacità di assorbenza è di bloccu di u sonu, ciò chì veramente distingue MLV hè a so flessibilità.A cuntrariu di l'altri materiali di insonorizazione chì sò troppu rigidi o grossi per piegà, u Vinile Caricatu di Massa hè abbastanza flessibile per esse curvatu è installatu in una varietà di lochi per una varietà di scopi.

Questu significa chì avete a densità è l'insonorizazione di materiali cum'è u cimentu o u hardboard, ma a flessibilità di gomma.L'aspettu di Flessibilità vi permette di imballà è stampà MLV cum'è vulete per cumpiendu u vostru scopu di riduzione di u rumore.Hè solu un materiale unicu, versatile è superiore chì porta l'insonorizazione à un livellu completamente novu.

USU DI VINILE CARICATA MASSA MLV?

Applicazioni di insonorizazioneof Vinile caricatu in massa.

Per via di a so flessibilità, l'estetica è a sicurità, ci sò una larga varietà di modi è posti chì Mass Loaded Vinyl MLV pò esse installatu per scopi di riduzzione di u rumore.Ci sò ancu casi di persone chì l'installanu nantu à e recinzioni esterne è in vitture.

In generale, a ghjente ùn stalla micca Mass Loaded Vinyl direttamente à una superficia.Invece, l'hanu sandwich trà altri materiali.Cù questu approcciu, pudete installà Mass Loaded Vinyl MLV in cimentu, petra o pavimenti in legnu, pareti, tetti è più.

Eccu più posti chì pudete installà MLV per ottimisà l'insonorizazione:

Porte è Windows

Pò esse riparatu cun facilità installendu cortini in vinile di massa caricata sopra a porta o finestra per minimizzà a trasmissione di u rumore.Sè vo site preoccupatu chì i cortini MLV appiccicati nantu à a vostra porta o a finestra vi feranu bruttu u vostru appartamentu, vi scurdate chì ponu esse pittati.Pittura a cortina MLV u vostru culore preferitu è ​​fighjate cumplementarii u vostru internu, è ascolta u bloccusu rumore.

Macchine è Apparecchi

Pudete chjappà in modu sicuru a machina o l'apparecchiatura offensiva cù MLV per mantene u rumore.Un pruduttu MLV populari per questu hè LY-MLV.A flessibilità di MLV u rende ancu adattatu per u rivestimentu di i tubi è i tubi HVAC per attenuà u so incessante rumbling è clanking.

Veiculi

In più di mantene u rumore fora di u vostru veiculu, vi permette ancu finalmente di gode di u sistema di sonu di a vostra vittura à u massimu, mantenendu u rumore è minimizendu u rumore esternu chì puderia arruvinà u vostru groove.

Insonorizzazione di muri esistenti

Se vulete insonorizà una stanza sana o ancu u vostru edifiziu sanu, u vostru più grande teme hè probabilmente chì avete da strappà u muru.Cù MLV, ùn ci hè bisognu di nunda cusì estremu.Tuttu ciò chì duvete fà hè di stallà strisce di furring attraversu u drywall, installate u Mass Loaded Vinyl sopra, poi sopra tuttu cù un altru stratu di drywall.Stu muru di triplu stratu cù un riccu riccu di MLV farà praticamenti impussibile chì u sonu entre o esce.

Insonorizzazione di soffitti o pavimenti

Sè vo campate in un edifiziu d'appartamentu è sò malati di u rumore di i vostri vicini di sopra è / o di sottu, installà Mass Loaded Vinyl in u tettu è / o u pianu vi aiuterà à chjude efficacemente u rumore.Più posti chì pudete installà MLV per scopi di riduzzione di u rumore sò pareti divisori di l'uffizii, stanze di scola, stanze di servitori di computer è stanze meccaniche.

img (6)
img (5)
img (4)

VANTAGGI DI MLV

·magrezza: Per bluccà u sonu, avete bisognu di un materiale assai grossu / densu.Quandu pensate à qualcosa chì densu, probabilmente imagine una grossa lastra di cimentu o qualcosa di uguale densità, micca qualcosa chì hè cartulina fina.

Ancu s'ellu hè sottile, i blocchi di vinili caricati in massa sonu cum'è un campionu.A so cumminazzioni di magrezza è ligerezza si traduce in u rapportu di massa à spessore superiore chì dà à MLV un vantaghju considerableu annantu à l'altri materiali di riduzzione di u rumore.A so ligerezza significa ancu chì pudete aduprà nantu à u muru seccu senza teme ch'ellu si sfondate o spelei sottu u so pesu.

·Flessibilità: Un altru vantaghju significativu di MLV hè a so flessibilità chì a separa cumplettamente da a maiò parte di l'altri materiali di insonorizazione chì sò rigidi.Pudete torce, avvolge è curva MLV in ogni modu chì vulete installà nantu à superfici di tutte e forme è forme.Pudete imbulighjà è stallà intornu à i tubi, curve, anguli, venti o qualsiasi locu difficiuli di ghjunghje chì truvate.Questu hè un insonorizazione eccellente perchè copre tutta a superficia senza lascià spazii.

·Puntu STC altu: Classe di trasmissione di u sonu (STC) hè una unità di misura per u sonu.U puntu STC di MLV hè25 à 28.Questu hè un puntu grande in cunsiderà a so magrezza.Per aumentà a capacità di insonorizazione di MLV, unu solu bisognu di tanti strati quant'è necessariu.

img (1)

Sè vo vulete sapè di più nantu à l'insonorizazione MLV è a so stallazione, Yiacoustic pò furnisce risposte è suluzioni.Lasciaci un cumentu è vi diceremu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè per ottene un insonorizazione ottimale chì soddisfa senza superà u vostru budgetu.


Tempu di post: 19-sep-2022